mvlpainting.nl
Welkom bezoeker, Wilt u Inloggen of Registreren ?

Veel Gestelde Vragen

Q. Hoe lang duurt de verzending?
Normaal duurt ongeveer 10-15 dagen, al onze artikelen worden geïmporteerd vanuit de discountwinkels overzee, de internationale doorvoer duurt enkele dagen.
V. Kan ik mijn pakket 'Return to Sender' retourneren?
A. 'Return to Sender' is GEEN geautoriseerde retourmethode. Alle gemaakte verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Pakketten moeten prepaid worden geretourneerd; we accepteren geen rembourszendingen. We raden aan om een ​​verzekerde pakketpost of prioritaire post te gebruiken voor retourzending.
V. Hoe lang moet ik een item retourneren of ruilen?
A. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de meeste artikelen binnen 15 dagen retourneren in de originele en ongedragen staat voor terugbetaling of omruiling. (Verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald). Houd er rekening mee dat we uw retour binnen 15 dagen na uw oorspronkelijke verkoopdatum MOET ONTVANGEN. Items moeten in hun originele staat worden geretourneerd.
V. Kunnen artikelen niet worden geretourneerd?
A. Ja. Gegraveerde, gepersonaliseerde, foto-, monogram-, naam- en begin- en opruimingsitems zijn niet retourneerbaar of inwisselbaar.
V. Hoe lang duurt het voordat mijn terugkeer of uitwisseling plaatsvindt?
A. Restituties worden verwerkt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retour of uitwisseling.
V. Heb je een echte winkel die ik kan bezoeken?
A. Nee, we zijn slechts een online winkel. Als u een artikel wilt retourneren of ruilen, moet u dit terugsturen per post.
Vraag: Moet ik het gratis geschenk retourneren?
A: Het gratis geschenk is gebaseerd op het totaal van uw bestelling. Als uw rendement onder het vereiste minimum daalt, heeft u niet langer recht op een gratis geschenk. Als u besluit het geschenk te houden, wordt de waarde van het geschenk in rekening gebracht.
V. Het is meer dan 15 dagen geleden. Kan ik mijn artikel terugsturen voor een terugbetaling of omruiling?
A. Items die na 15 dagen na de aankoopdatum worden geretourneerd, worden mogelijk alleen geaccepteerd als ze zijn goedgekeurd. Als de bestelling naar u wordt teruggestuurd en u ervoor kiest om die geretourneerde zending te weigeren, behoudt Eve's Addiction zich het recht voor teruggave te weigeren, handelswaar te liquideren en kosten in rekening te brengen voor extra gemaakte zendingen. Retourzendingen die na de toegestane tijd worden geaccepteerd, komen alleen in aanmerking voor ruil.
V. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn terugkeer?
A. Ja, klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van het verzenden van artikelen naar Eves Addiction. Als uw artikel defect of kapot is, bel dan de klantenservice voor een retour of ruiling.
V. Wat als ik mijn factuur / retourformulier kwijtraakte?
A. Bel de klantenservice zodat we u een factuur per e-mail kunnen sturen. Print de factuur uit en u kunt die gebruiken om uw retour / omwisseling terug te sturen.
V. Wat als mijn ruil een prijsverschil heeft?
A. Als uw ruil lager geprijsd is dan het bestelde originele artikel, zullen wij dat verschil aan u terugbetalen in uw oorspronkelijke betaalmethode. Als uw ruiling hoger geprijsd is dan het bestelde originele artikel, moet u een betaalmethode (creditcardnummer en vervaldatum, cheque of postwissel) voor het prijsverschil opnemen.
V. Hoe weet ik wanneer mijn ruilproduct is verzonden?
A. Nadat uw uitwisselingsverzoek is voltooid, wordt een e-mail verzonden naar uw e-mailadres in het bestand.
V. Hoe krijg ik mijn geld terug?
A. Uw teruggave wordt uitgevoerd in de vorm van de betaling die u oorspronkelijk voor de aankoop heeft ingediend.
V. Waarom werd ik terugbetaald met aftrek van verzendkosten?
A. Alle bestellingen die worden verzonden met gratis verzending en worden geretourneerd voor een terugbetaling en / of omruiling, zijn onderhevig aan verzend- en wisselaanpassingen. Als het totaal van uw bestelling onder de drempelwaarde voor gratis verzending komt, wordt het juiste bedrag in rekening gebracht voor het verzendniveau dat u hebt ontvangen bij het totaal van uw bestelling.
V. Ik heb meerdere items van verschillende bestellingen geretourneerd. Waarom verschijnen mijn restituties niet allemaal samen?
A. Uw retouren van verschillende bestellingen worden afzonderlijk verwerkt, omdat elk van hen een ander bestelnummer heeft. Terwijl uw teruggaven worden verwerkt, ziet u ze terug op uw kaartafschriften.